|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Els10
|
Geplaatst: Di Jun 22, 2010 7:58 pm Onderwerp: Reis Macedonie op 19/8 |
|
|
Hoi,
Ik heb net geboekt voor de reis van 19/8. Het duurt nog even maar ik ben benieuwd of er al medereizigers zijn.
Ben heel benieuwd.. ben hier nog nooit geweest en het is voor mij de eerste keer dan ik met One2gether ga. |
|
| Naar boven |
|
marg
|
Geplaatst: Ma Jul 26, 2010 12:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Els,
Het begint erop te lijken dat mijn geboekte reis naar Toscane (20 aug) vanwege te weinig deelnemers niet door zal gaan . Ik ben dus druk op zoek naar iets anders. Toen kwam ik deze reis naar Macedonie tegen, en dat lijkt me helemaal super. Bij definitief afbericht voor Toscane boek ik de reis naar Macedonie op 19 aug voor 15 dagen .
Het wordt mijn eerste singlereis, dus ik vind het allemaal wel spannend.
Heb jij voor 8, of voor 15 dagen geboekt? |
|
| Naar boven |
|
Els10
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 8:52 am Onderwerp: Macedonie 19/8 |
|
|
Hallo Marg,
Vervelend voor je dat je reis waarschijnlijk niet door gaat tenslotte heb je deze niet voor niets uitgezocht. Heb ook zitten wachten op deze reis of het door zou gaan...... maar het gaat door.
Leuk te horen dat je misschien met deze reis mee gaat. Ik zelf vond het aanbod super. Dagjes weg maar ook dagjes lekker luieren en zelf indelen. Perfecte combinatie.
Voor mij is het ook de eerste keer en vind het erg spannend. Ga daarom eerst maar eens 8 dagen om het uit te proberen. Als het bevalt weet ik waar ik volgend jaar moet zijn voor mijn vakantie
Groet
Els |
|
| Naar boven |
|
|
|