One2Gether TravelWebsite One2gether Travel IndexIndex Forum FAQFAQ ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel Privé berichtenPrivé berichten InloggenInloggen 

8 dagen single beach club bodrum 27-8-2010 WIE GAAT ER MEE!
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum One2gether Travel forum index -> Single Beach Club 'Bodrum'
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daukema

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 8:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

als het goed is.... toefjes.hyves.nl dat ben ik Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ellen2010

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 7:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

illeke schreef:
Hallo Ellen en Cynthia!

Ik heb geboekt!! Cool
Pff....nu al zenuwachtig haha. Niet zozeer voor de groep maar meer voor het vliegen Sad . Maar ja, als ik ergens wil komen, zal het wel moeten he.
Ik heb trouwens ook een gedeelde kamer....ik kon mijn gebruikelijke sponser (pap en mam Wink) niet zover krijgen om mee te betalen aan mijn vakantie.
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat we hier al een beetje contact hebben...dan lijkt het toch al iets minder vreemd Smile

Ik zal jullie wel op het vliegveld zien he....of hoe gaat zoiets eigenlijk?

Groetjes, Manon

hoi manon,

leuk dat je hebt geboekt,gezellie!! Very Happy
ik heb ook hyves en ik probeerde ook lid te worden van de single beach club hyves maar wacht nog steeds op goedkeuring ofzo,ik probeer het nog wel een keer.maar misschien kan ik jou nu via via wel vinden.zal zo even kijken.

groetjes ellen
Naar boven
daukema

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ellen,

Ik denk wel dat het je lukt Manon via-via te vinden Smile Trouwens, die hyves ben ik gelijk lid van geworden, maar er zijn een aantal hyves die op elkaar lijken...

Groeten!
Naar boven
ellen2010

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2010 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

daukema schreef:
Ellen,

Ik denk wel dat het je lukt Manon via-via te vinden Smile Trouwens, die hyves ben ik gelijk lid van geworden, maar er zijn een aantal hyves die op elkaar lijken...

Groeten!

hoi,

het is geluk met de sbc hyves hoor! Very Happy

groetjes el
Naar boven
illeke

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2010 12:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heeyheey!

Ik wacht ook nog steeds op goedkeuring voor de hyves van Turkije! De algemene hyves van sbc heb ik er wel al tussen staan, maar daar wordt niet echt op gereageerd. Ik had er al een krabbel op gezet (paar dagen geleden) maar die heb ik er weer afgehaald.....er reageerde toch niemand!

Misschien dat ze wel op jullie krabbels reageren...

Smile
Naar boven
illeke

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2010 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Ellen, Cynthia en Klaas,

volgens mij gaan we maar met ons vieren op vakantie, haha. Er komen niet echt veel reacties van anderen he Wink

Gr Manon
Naar boven
tienen1972

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 8:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo meiden (want ik merk geen mannen op tot nu toe).
Het liefst zou ik van 27-08 tot 10-09 naar Bodrum willen gaan.
Ondertussen heb ik al 3 jaar geen echte vakantie meer gehad... herkenbaar om als single vaak gewoon thuis vakantie te houden ...
Zelf ben ik 38 en ben benieuwd wie er ook 15 dagen plant te gaan?
Ik vind het heerlijk om van de zon te genieten en af en toe een feestje kan er wel bij... of is het iedere dag tot in de vroeg uurtjes uitgaan? want dan is dit soort reizen niet aan mij besteed vrees ik Smile
Kom uit de regio Utrecht/Gorinchem.
Stephan
illeke

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 2:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Stephan!

Ik ga ook voor de eerste keer mee met een single-reis. Ik heb begrepen dat iedereen vrij is om te doen waar hij/zij zin in heeft, dus het is aan jezelf om uit te gaan en hoe laat je het dan maakt, haha. Ik denk dat het ook een beetje aan de groep ligt waarmee je gaat, maar zeker weet ik het ook allemaal niet, het is voor mij ook de eerste keer.
Ik heb me wel laten overtuigen dat het ontzettend gezellig moet zijn, dus daar ga ik dan maar vanuit.

Ik ga van 27 aug. tot 3 sept. dus dat is de 8-daagse reis.
Maar Klaas gaat ook mee Wink dus we hebben wel al mannelijk gezelschap, haha!

Groetjes, Manon
Naar boven
ellen2010

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2010 3:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

tienen1972 schreef:
Hallo meiden (want ik merk geen mannen op tot nu toe).
Het liefst zou ik van 27-08 tot 10-09 naar Bodrum willen gaan.
Ondertussen heb ik al 3 jaar geen echte vakantie meer gehad... herkenbaar om als single vaak gewoon thuis vakantie te houden ...
Zelf ben ik 38 en ben benieuwd wie er ook 15 dagen plant te gaan?
Ik vind het heerlijk om van de zon te genieten en af en toe een feestje kan er wel bij... of is het iedere dag tot in de vroeg uurtjes uitgaan? want dan is dit soort reizen niet aan mij besteed vrees ik Smile
Kom uit de regio Utrecht/Gorinchem.
Stephan

hoi stephan,

dan hebben we ongeveer even lang geen vakantie meer gehad,voor mij is het ook 3 jaar geleden en ook voor het eerst een singlereis.ik ben 33 en ga 8 dagen vanaf 27 augustus.wat manon inderdaad zegt zal vast wel kloppen en de formule van deze reis is ook : niets moet en alles mag,dus je kunt het invullen zoals je zelf wil Very Happy
ik kom uit de buurt van rotterdam.ga gezellig mee! kom je ook gezellig op de one together travel hyves?
hier is de link

http://one2gether.hyves.nl/

wie weet tot gauw!

groetjes ellen
Naar boven
cynthia

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 7:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoi hoi

ik heb een vraagje
hebben jullie al iets ontvangen van one2gether
ik heb twee weken geleden de reis al geboekt en betaald maar niet ontvangen of gehoord van one2gether

groetjes cynthia
Naar boven
ellen2010

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 10:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cynthia schreef:
hoi hoi

ik heb een vraagje
hebben jullie al iets ontvangen van one2gether
ik heb twee weken geleden de reis al geboekt en betaald maar niet ontvangen of gehoord van one2gether

groetjes cynthia

hoi cynthia,

ik heb ook alles al betaald en ook nog niets ontvangen,ik heb ook geen idee hoe lang van tevoren we iets krijgen.ik ben eigenlijk ook wel erg benieuwd en vraag me ook af met welke maatschappij we vliegen en hoe laat.

groetjes ellen
Naar boven
driekus

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi, Ik ga mee met andere week. Ze weten pas een week voor vertrek officiele tijd. Te verwachten valt dat het net als de meeste andere datums zal zijn vertrek naar Bodrum rond 3.30 uur. Met corendon of transavia. Je krijgt pas minder dan een week voor vertrek alles tickets enz. Groetjes Henderika
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ellen2010

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

driekus schreef:
Hoi, Ik ga mee met andere week. Ze weten pas een week voor vertrek officiele tijd. Te verwachten valt dat het net als de meeste andere datums zal zijn vertrek naar Bodrum rond 3.30 uur. Met corendon of transavia. Je krijgt pas minder dan een week voor vertrek alles tickets enz. Groetjes Henderika

hoi henderika,

3.30 Shocked dat is midden in de nacht! dan wordt het op blijven en bij aankomst slapen bij het zwembad.voordeel is dat we dan wel wat aan onze dag hebben! Very Happy
bedankt voor de informatie.

groetjes ellen
Naar boven
driekus

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

terug volgens mij rond 19.20 vertrek. Dus dan heb je ook nog een wat aan je dag. Fijne vakantie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
illeke

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 12:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heeyhey!

Ik kom net extra op de site om jullie precies hetzelfde te vragen!! Ik was ook heel erg benieuwd wanneer we meer zouden horen. Maar ja, daar heb ik dus al antwoord op, haha.
Ik vind het wel een beetje laat om minder dan een week van tevoren pas te horen hoe laat we definitief vliegen. Ik moet namelijk even regelen dat ik naar Schiphol gebracht wordt...dat moet nu dus ook allemaal op het laatste moment, maar ja.
Wel fijn als we echt 's nachts vertrekken...dan heb je inderdaad ook wat aan je eerste dag!

Cool Groetjes!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum One2gether Travel forum index -> Single Beach Club 'Bodrum' Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 3 van 9

Ga naar: